book1

Ο Χρίστος Τσολάκης υπήρξε διαπρεπής παιδαγωγός και ακαδημαϊκός. Χάρη στην πρωτοβουλία και τις ενέργειές του ιδρύθηκε στη Βέροια το Εθνικό Μουσείο Εκπαίδευσης, το οποίο φέρει το όνομά του.

Η συλλογή του καθηγητή του Τσολάκη αποτελεί τη μεγαλύτερη συλλογή του Μουσείου Εκπαίδευσης και αποτελείται από βιβλία και διάφορα εκπαιδευτικά υλικά. Όσον αφορά το έντυπο υλικό της συλλογής, αυτό περιλαμβάνει έντυπες εκδόσεις διαφόρων εκδοτικών οίκων της Ελλάδας και του εξωτερικού, καθώς και αρχειακό υλικό που σχετίζεται με θέματα εκπαίδευσης.

Στη συλλογή βιβλίων περιλαμβάνονται περίπου 4.300 τίτλοι. Το παλαιότερο έντυπο της συλλογής χρονολογείται το 1805, φέρει τον τίτλο "Hymni et Batrachomyomachia" και προέρχεται από το τυπογραφείο της Λειψίας. Το πρώτο «Αλφαβητάριο» της Συλλογής προέρχεται από τυπογραφείο της Κωνσταντινούπολης, χρονολογείται το 1810 και διατίθεται σε φωτοαντίγραφο. Τέλος, από τυπογραφείο της Βιέννης προέρχεται το έντυπο με τίτλο «Επιτομή Ιστορίας Γενικής», το οποίο εκδόθηκε το 1812.

Εξώφυλλο Τίτλος Συγγραφείς Βαθμολογία Προβολές
cover Τίτλος: Στοιχεία Ψυχολογίας Συγγραφείς: Ε. Π. Παπανούτσος Βαθμολογία: 0 Προβολές: 1267
cover Τίτλος: Τα παιδάκια, Αλφαβητάριο Συγγραφείς: Δημήτριος Δούκας, Δημήτριος Δεληπέτρος Βαθμολογία: 0 Προβολές: 1256
cover Τίτλος: Το Ελληνικό Φως, Αναγνωστικό Στ' Δημοτικού Συγγραφείς: Στ. Δουφεξής, Δ. Καρνάβος Βαθμολογία: 0 Προβολές: 1165
cover Τίτλος: Το Νέον Αναγνωστικόν, Ε' Δημοτικού Συγγραφείς: Μιχ. Γ. Πετρίδης, Λαχανά, Γιοτσαλίτος Βαθμολογία: 0 Προβολές: 1202
cover Τίτλος: Υποδειγματικαί Διδασκαλιαι Συγγραφείς: Βασίλειος Ανδρ. Τσιρίμπας Βαθμολογία: 0 Προβολές: 1203
cover Τίτλος: Χαρούμενα Παιδιά, Δευτέρα Δημοτικού Συγγραφείς: Παναγής Δημητράτος Βαθμολογία: 0 Προβολές: 1170
Please past text to modal

Επικοινωνία - Όροι χρήσης

Επικοινωνία 

Διεύθυνση
Παύλου Μελά & Μπιζανίου Βέροια Τ.Κ 591 00
Τηλέφωνο  
2331078127 - 2331078100
Email: info@veriahistory.gr
Όροι Χρήσης
Ιστοσελίδας
 

Δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων
  Σημείωμα 
Ο δικτυακός χώρος veriahistory.gr βρίσκεται σε περίοδο δοκιμαστικής λειτουργίας και υπόκειται σε συνεχόμενες λειτουργικές και δομικές αλλαγές καθώς και συνεχόμενη προσθήκη περιεχομένου